معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغی

معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغی

معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغیآشنایی با ۴ تا از بهترین ماسک موهای تخم مرغی

به یکی دیگر از مقالات سلامتی و زیبایی تلاونگ خیلی خوش آمدید! امروز می‌خواهیم به معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغی که بسیار پرمخاطب هستند با شما صحبت کنیم. قبلا در مقاله سرزمین ناشناخته تخم مرغ به مصارف غیر خوراکی تخم مرغ و تقویت‌کننده زیبایی، به ماسک‌های مو تخم مرغی اشاره کردیم.

طبیعتا همه ما دوست داریم موهای سالم و پرپشتی داشته باشیم. اگر از ریزش مو، مو خوره و شوره سر خسته شده‌اید و به فکر راهی طبیعی برای تقویت موهایتان هستید، این مقاله برای شماست!

ماسک جادویی تخم مرغ و روغن زیتون

شماره یک لیست معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغی به ماسک مو با تخم مرغ و روغن زیتون اختصاص دارد. دیگر همه می‌دانیم که تخم مرغ سرشار از پروتئین، بیوتین، مواد مغذی و معدنی است. با تخم مرغ چه کارها که نمی‌شود کرد! ترکیب روغن زیتون و تخم مرغ یک ماسک احیا کننده برای ریشه مو و تقویت ساقه‌هاست. روغن زیتون حاوی ویتامین E  است، که کمک شایانی به بهبود و تقویت مو می‌کند.

یک عدد تخم مرغ را در شیشه بشکنید و خوب هم بزنید. بعد دو قاشق روغن زیتون در آن بریزید و بگذارید چند ساعتی بماند. بعد روی کل موها بمالید و اجازه دهید تا ۸۰ درصد خشک شود. سپس با یک شوینده ملایم و مناسب موها را بشویید.

ترکیب تخم مرغ و تخم شنبلیله

رتبه دوم از لیست معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغی به ترکیب تخم مرغ و تخم شنبلیله داده شده. شنبلیله برای موها بهترین تسکین است. به رشد سریع مو و سالم به نظر رسیدن آن کمک قابل توجه‌ای می‌کند. کافیست دو قاشق تخم شنبلیله را از شب قبل در آب خیس کنید. بعد از صافی رد کرده و آن را آسیاب کنید تا خمیری شود. سپس تخم مرغ را در آن شکسته و خوب هم بزنید. ترکیب را روی پوست سر و موها بمالید و به مدت یک ساعت اجازه دهید بماند. بعد از یک ساعت به خوبی بشویید و از طراوت و شادابی موهایتان لذت ببرید. می‌شود از این ماسک ۲ بار در هفته، برای نتیجه بهتر استفاده کرد.

ماسک مو ماست و تخم مرغ

در سومین معرفی ماسک مو تخم مرغی به ترکیب ماست و تخم مرغ می‌رسیم. ماست حاوی پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین ب است. ماست مو را نرم و لطیف می‌کند و به رفع خشکی مو و ترمیم آسیب‌دیدگی‌‌ها کمک می‌کند. برای تهیه یک ماسک مو خانگی و راحت با ماست و تخم مرغ، کافیست تخم مرغ را در ظرف مورد نظر شکسته و آنقدر هم بزنید که کف کند. بعد به آن ۲ قاشق ماست اضافه کنید و هم بزنید. ماسک را روی موها و پوست سر بمالید. یک کلاه حمام روی آن گذاشته و بعد از گذشت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه با آب و شامپو بشویید.

چربی‌زدایی با ماسک مو تخم مرغ و آبلیمو

نهایتا در آخرین بخش معرفی ماسک مو تخم مرغی می‌رسیم به ترکیب آبلیمو. آبلیمو  قدرت بالایی در از بین بردن چربی دارد.  کمی آبلیمو را با تخم مرغ مخلوط کنید. ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست سر و موها گذاشته و با کلاه پلاستیکی حمام بپوشانید. بعد از گذشت پانزده دقیقه، آبکشی نمایید. برای شستن موها از آب خیلی گرم استفاده نکنید. فراموش نکنید که استفاده از یک شامپوی مناسب مو، پس از استفاده از ماسک بسیار مهم است.

پایان بندی

تخم مرغ منبعی است که تمام عوامل تقویتی و سلامتی جهان، با هم در آن جمع شده‌اند. ماده ارزان و قابل دسترسی است که در رفع بسیاری از مشکلات به ما کمک می‌کند. چه خوراکی چه غیر خوراکی! در این مقاله با معرفی ۴ ماسک مو تخم مرغی برتر دنیا در خدمت شما بودیم. از اینکه با تلاونگ همراه بودید متشکریم! به امید اینکه این ماسک‌ها برایتان کارساز و مفید باشند. هر نظر و پیشنهادی که دارید، برایمان کامنت کنید. تیم تحریریه تلاونگ با کمال میل پاسخگوی شما هستند. زندگیتان پر از زیبایی و شادی!

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *