.

.

کمپین تخم‌ طلای تلاونگ

تیزر تبلیغاتی زیر بخشی از کمپین تخم‌ طلا تلاونگ است. هر هفته یک تخم طلای 50 گرمی به فرد خوش شانسی که محصولات تخم‌مرغ بسته‌بندی تلاونگ را با لیبل مخصوص قرعه‌کشی خریداری کرده است، هدیه داده می‌شود.

از شما می‌خواهیم ابتدا این تیزر تبلیغاتی را که نحوه‌ی شرکت در قرعه‌کشی تخم‌ طلای تلاونگ در آن توضیح داده شده است، تماشا کنید.

.

.

.

.

نحوه شرکت در قرعه‌کشی تخم‌طلای تلاونگ

هر هفته، یک نفر، یک تخم طلای ۵۰ گرمی

برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی تخم طلای ۵۰ گرمی تلاونگ می‌توانید از 3 اسفند ماه با ارسال کد منحصربفرد درج شده روی بسته‌بندی‌های تلاونگ که در تصویر، محل درج آ‌ن‌ها با دایره قرمز رنگ مشخص شده است، یک شانس به خودتان هدیه کنید. کافی است کد ۸ رقمی روی بسته‌بندی را به شماره‌ پیامک ۱۰۰۰۱۳۶۶۹۸ ارسال کنید. طبیعی است که هرچه تعداد کد بیشتری برای سامانه پیامکی ما ارسال کنید شانس بیشتری هم برای برنده شدن تخم طلای تلاونگ خواهید داشت.

.

.

.

.

اخبار قرعه‌کشی رو از کجا پیگیری کنیم؟

بهترین راه باخبر شدن از روند قرعه‌کشی‌‌ها سایت رسمی تلاونگ است. اخبار قرعه‌کشی و نام برنده‌ی تخم‌طلای هر هفته را در ویدئوها و عکس‌هایی که از مراسم قرعه‌کشی تهیه می‌‌کنیم و در همین صفحه به اشتراک خواهیم گذاشت، دنبال کنید.

درضمن با ارسال هر کد به سامانه پیامکی تلاونگ، پیامکی مبنی بر تایید ثبت کد به شما ارسال خواهد شد. زمان قرعه‌کشی هر مرحله متعاقبا در همین صفحه به شما اطلاع داده خواهد شد.

با قواعد و مراحل قرعه‌کشی و اهدای جوایز رسمی صدا و سیما بیشتر آشنا شوید

۱. قرعه‌کشی‌ها با حضور و نظارت نماینده‌ی صدا و سیما انجام می‌شود.

۲. نماینده‌ی صدا و سیما باید از صحت مشخصه‌های ذکر شده برای جایزه اطمینان حاصل کند. درمورد تخم‌طلای این مشخصه به طلا بودن و وزن آن محدود می‌شود که تماما مورد بررسی قرار می‌گیرد. هچنین ابزار قرعه‌کشی که عموما همان گردانه و گوی‌های درون آن است، دقیقا مورد بررسی قرار می‌گیرند تا صحت عملکرد آن‌ها تایید شود.

۳. قرعه‌کشی‌هایی که نظارت آن‌ها بر عهده‌ی صدا و سیما بوده و رسمی هستند اجازه‌ی برگزاری در لایو اینستاگرامی را ندارند. در قرعه‌کشی ‌های رسمی از گوی گردان برای استخراج شماره‌های تصادفی استفاده می‌شود و پس از مشخص شدن شماره، نام همردیف با آن جستجو می‌شود. نام فرد برنده بهمراه تمام پیامک‌های دریافتی در پنل پیامکی تلاونگ صورتجلسه و به اداره بازرگانی صدا و سیما تحویل داده می‌‎شود.

۴. بعد از بررسی‌های صدا و سیما و طی تمام مراحل راستی‌آزمایی، در صورت تایید مراحل قرعه‌کشی نام فرد برنده اعلام می‌شود.

۵. صدا و سیما به ازای هر تخم‌طلا ۱.۵ برابر ارزش مالی آن از شرکت تلاونگ چک ضمانت دریافت می‌‎کند؛ به همین دلیل اهدای جایزه به فرد برنده بایستی بصورت رسمی و محضر انجام شود و تمام مستندات و مراحل قانونی آن که با حضور نمایندگان تلاونگ و فرد برنده انجام می‌شود، صورتجلسه شده و در اختیار صدا و سیما قرار بگیرد.

۶. فرد برنده میان دریافت تخم‌ طلا یا دریافت ارزش پولی آن با احتساب قیمت روز طلا، حق انتخاب دارد.

۷. تخم‌ طلای تلاونگ دارای شناسنامه بوده و برندگانی که خود تخم‌طلا را بعنوان جایز انتخاب می‌کنند می‌توانند برای نقد کردن آن به سازنده‌ی تخم‌های طلای تلاونگ مراجعه کنند.

.

اولین برنده تخم‌طلای تلاونگ

اولین قرعه‌کشی تخم طلای تلاونگ روز چهارشنبه ۱۳ اسفند، با نظارت نماینده صدا و سیما انجام شد و بالاخره نام برنده اولین تخم طلای واقعی ۵۰ گرمی، مشخص شد. طی مراسم قرعه‌کشی اولین تخم طلای تلاونگ به آقای علیرضا خادمی تعلق گرفت.

به کادر مشکی رنگ و تصویر تخم طلای روی بسته‌های تخم مرغ تلاونگ توجه کنید. فقط کافی است کد قرعه کشی را به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۳۶۶۹۸ ارسال کنید و منتظر قرعه کشی دومین تخم طلا باشید.

دومین برنده تخم‌طلای تلاونگ

دومین قرعه‌کشی تخم طلای تلاونگ روز چهارشنبه ۲۰ اسفند، با نظارت و حضور نماینده صدا و سیما انجام شد و نام دومین برنده‌ی خوش‌شانس  تخم طلای ۵۰ گرمی مشخص شد. طی مراسم قرعه‌کشی دومین تخم طلای تلاونگ به آقای منصور نادری‌فر تعلق گرفت.

منتظر قرعه‌کشی‌های بعد باشید. از همین لحظه می‌توانید با خرید تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی ۶، ۹، ۱۲ و ۱۵ عددی تلاونگ که نشان تخم‌طلا روی آن درج شده است و ارسال کد قرعه‌کشی روی بسته‌بندی‌‌ها شانس برنده شدن سومین تخم طلا را به خودتان هدیه کنید.  فقط کافی است کد قرعه کشی را به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۳۶۶۹۸ ارسال کنید و منتظر قرعه کشی سومین تخم طلا باشید.

سومین برنده تخم طلای تلاونگ

نام سومین برنده‌ی خوش‌شانس تخم‌ طلای تلاونگ هم مشخص شد. سومین قرعه‌کشی تلاونگ در پایان سال ۹۹ با حضور نماینده سازمان صدا و سیما انجام شد و این بار شانس با یک خانم از شهر تهران همراه بود. سرکار خانم نرگس ابراهیمی نمین برنده‌ی این هفته  تخم‌ طلای ۵۰ گرمی تلاونگ شدند.

تلاونگ پس از تعطیلات  عید نوروز ۱۴۰۰ باز هم با قرعه‌کشی‌های تخم طلا در خدمت تمام مصرف‌کنندگان محصولات بسته‌بندی خود خواهد بود.

پس از تعطیلات با یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز اما دو برنده باز خواهیم گشت. بسته‌بندی‌ محصولات تخم‌مرغ ۶، ۹، ۱۲ و ۱۵ عددی که از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ خریداری می‌کنید را نزد خود نگاه دارید و با ارسال کد قرعه‌کشی روی بسته‌بندی‌ها شانس خود را برای برنده شدن چهارمین یا پنجمین تخم طلا امتحان کنید.

پیشاپیش فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به همه شما همراهان عزیز تلاونگ تبریک عرض می‌کنیم.

دو برنده در یک قرعه‌کشی

پیش از عید از همین رسانه و دیگر کانال‌های رسمی خود اعلام کرده بودیم که پس از تعطیلات سال نو باز هم با جوایز تخم‌‎ طلای ۵۰ گرمی در خدمتتان خواهیم بود. اما این قرعه‌کشی همانطور که می‌دانید یک تفاوت با قرعه‌کشی‌های قبلی داشت! این بار دو برنده داشتیم. مراحل اداری و محضری کردن اهدای جوایز کمی فرآیند اعلام اسامی را طولانی کرد که از این بابت از تمام شما همراهان همیشگی تلاونگ عذر می‌خواهیم.

به هر روی نام دو برنده‌ی خوش شانس ما که امیدواریم در تمام طول سال جدید هم همیشه بخت و اقبال به همراهشان باشد، ۱۸ فروردین اعلام شد. سرکار خانم صدیقه صدیقی از تهران و جناب آقای سیامک سلطانی از همدان به ترتیب برندگان چهارمین و پنجمین تخم طلای ۵۰ گرمی تلاونگ بودند که باز هم بنده شدنشان را تبریک می‌کنیم.

مراحل قرعه‌کشی ششمین تخم‌ طلا نیز در حال انجام است و به زودی از همین صفحه نام فرد خوش شانس بعدی را اعلام خواهیم کرد.

فراموش نکنید که قرعه‌کشی‌ها همچنان ادامه دارد و فرصت برای برنده شدن همچنان باقی است. محصولات بسته بندی تخم‌مرغ ۶، ۹، ۱۲ و ۱۵ عددی تلاونگ را خریداری کنید، کد ۸ رقمی روی بسته‌بندی‌ها را به سرشماره ۱۰۰۰۱۳۶۶۹۸ ارسال کنید و بسته‌‌بندی‌های خریداری شده را تا پایان مهلت قرعه‌کشی هفتگی نزد خودتان نگاه دارید. هیچ چیز بعید نیست؛ شاید برنده بعدی تخم طلای ۵۰ گرمی تلاونگ شما باشید.

برندگان قرعه‌کشی ششم و هفتم تخم طلای تلاونگ

قرعه کشی‌های تخم‌ طلای ششم و هفتم نیز در دو هفته آخر فروردین ماه انجام شد. در این دو هفته به ترتیب آقایان حسین قاسمی از استان قم و نیما حسینی کوشا از استان تهران برندگان کمپین طلایی تلاونگ بودند.

با این حساب تنها یک تخم طلا باقی می‌ماند تا پس از انجام قرعه‌کشی تقدیم برنده خوش‌شانس آخر شود.

برای شرکت در آخرین قرعه‌کشی تخم طلای تلاونگ فقط تا ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارید.

کد ۸ رقمی روی محصولات تخم‌مرغ بسته‌بندی ۶، ۹، ۱۲ و ۱۵ عددی را به سرشماره ۱۰۰۰۱۳۶۶۹۸ ارسال کنید و بسته‌بندی‌های خریداری شده را تا پایان اعلام نتایج قرعه‌کشی نزد خود نگاه دارید.

8 هفته ۸ برنده

هشتمین قرعه‌کشی تخم طلای تلاونگ در هفته دوم اردیبهشت ماه انجام شد و برنده‌ی هشتم تخم‌ طلا هم مشخص شد. با این حساب پرونده ی دور اول کمپین جوایز طلایی تلاونگ بسته شد. شنبه هفته گذشته نام جناب آقای مسلم مرادی بهفر بعنوان آخرین برنده‌ اعلام شد. هشتمین تخم طلای تلاونگ نیز پس از طی شدن مراحل اداری و ثبت قانونی تحویل آخرین برنده خوش‌شانس تلاونگی خواهد شد.

از همراهی تمام دوستداران تلاونگ و خریداران محصولات بسته‌بندی آن بی‌نهایت سپاس‌گذاریم و امیدواریم مجددا شرایطی فراهم شود تا بتوانید بار دیگر با جوایزی هیجان‌انگیز در خدمت عزیزان همراه باشیم.